Laatst aangepast op 25-03-2024:

Pensioenadministrateur

Bij de pensioenadministrateur kunt u terecht voor vragen over uitvoeringszaken van de pensioenreglementen:

Stichting Pensioenfonds AT&T
p/a Visma Idella

Postbus 35
2650 AA Berkel en Rodenrijs

Telefoon: 088-2302219
E-mail: Administrateur

Contact gegevens bestuursbureau

 

Stichting Pensioenfonds AT&T Nederland

Wilhelmina van Pruisenweg 104

2595 AN Den Haag

E-Mail: Bestuursbureau

Bestuurssamenstelling

 

Klachten

Wij doen ons best om uw pensioenregeling zo goed mogelijk uit te voeren. Bent u niet tevreden met wat ons fonds doet of zegt? Of de manier waarop dat gebeurt? Dan hebt u een klacht en die horen wij graag van u.
U kunt uw klacht indienen bij de uitvoeringsorganisatie. Bij het indienen van uw klacht moet u altijd aangeven waarom u vindt dat u een klacht heeft. U ontvangt binnen twee weken een bericht dat uw klacht is ontvangen. In die ontvangstbevestiging staat wanneer u een reactie krijgt op uw klacht. En ook waar u vragen kunt stellen. De uitvoeringsorganisatie zorgt ervoor dat uw klacht binnen uiterlijk zes weken wordt afgehandeld en informeert u daarover telefonisch, per e-mail of in een brief. Wanneer u niet tevreden bent met het besluit van de uitvoeringsorganisatie kunt u dit schriftelijk aangeven bij het pensioenfonds. Bent u daarna niet tevreden met het besluit van het bestuur, dan kunt u het geschil voorleggen bij de Geschilleninstantie Pensioenfondsen of de burgerlijke rechter.

Informatie over het indienen van klachten en de procedure voor de verdere afhandeling ervan vindt u in de klachtenprocedure.

 

Waar kan uw AT&T pensioen zijn ondergebracht?

In het verleden hebben er bij AT&T in Nederland grote veranderingen plaatsgevonden. Deze veranderingen hebben ook invloed gehad op wijzigingen bij de toenmalige pensioenfondsen.

U bent hier: