Bij de pensioenadministrateur kunt u terecht voor vragen over uitvoeringszaken van de pensioenreglementen:
Stichting Pensioenfonds AT&T Postbus 35 | Telefoon: 088-2302219 |
Stichting Pensioenfonds AT&T Nederland Wilhelmina van Pruisenweg 104 2595 AN Den Haag | E-Mail: Bestuursbureau |
Wij doen ons best om uw pensioenregeling zo goed mogelijk uit te voeren. Bent u niet tevreden met wat ons fonds doet of zegt? Of de manier waarop dat gebeurt? Dan hebt u een klacht en die horen wij graag van u.
U kunt uw klacht indienen bij de uitvoeringsorganisatie. Bij het indienen van uw klacht moet u altijd aangeven waarom u vindt dat u een klacht heeft. U ontvangt binnen twee weken een bericht dat uw klacht is ontvangen. In die ontvangstbevestiging staat wanneer u een reactie krijgt op uw klacht. En ook waar u vragen kunt stellen. De uitvoeringsorganisatie zorgt ervoor dat uw klacht binnen uiterlijk zes weken wordt afgehandeld en informeert u daarover telefonisch, per e-mail of in een brief. Wanneer u niet tevreden bent met het besluit van de uitvoeringsorganisatie kunt u dit schriftelijk aangeven bij het pensioenfonds. Bent u daarna niet tevreden met het besluit van het bestuur, dan kunt u het geschil voorleggen bij de Geschilleninstantie Pensioenfondsen of de burgerlijke rechter.
Informatie over het indienen van klachten en de procedure voor de verdere afhandeling ervan vindt u in de klachtenprocedure.
In het verleden hebben er bij AT&T in Nederland grote veranderingen plaatsgevonden. Deze veranderingen hebben ook invloed gehad op wijzigingen bij de toenmalige pensioenfondsen.